Korejský umělec a designér Eerune přišel nedávno se zajímavým a zcela originálním projektem. Začal vytvářet umělecké plakáty inspirované slavnými značkami náramkových hodinek. Jejich vzhled přetváří do rozměrné vektorové grafiky. Tímto způsobem vznikl soubor několika grafických děl, jejichž leitmotivem jsou hodinky a čas obecně.
Eerune si s tematikou hodin vyloženě pohrává, z různorodosti jeho rukopisu vyloženě čiší hledání grafické formy pro různé druhy chronometrů, aniž by přitom nějak fandovsky preferoval konkrétní model, nebo výrobce hodin. Hodinářský expert, stejně jako sběratel samozřejmě snadno odhadne, kterým modelem se tvůrce pravděpodobně nechal inspirovat, přestože firemní loga by kdokoliv na obrazech hledal marně. Tisky jako například „Santos,“ „Navitimer,“ nebo „Dark Side Of The Moon“ jsou evidentně inspirovány křivkami populárních značek hodin Cartier, Breitling a Omega.
Eeruneova múza však nespočívá jen na bedrech měřičů času, umělec sám prochází časem a nachází inspiraci v malířských dílech vytvořených hluboko v minulosti. I naprostý grafický laik pozná, kde umělec čerpal z Botticellovy Zrození Venuše, u jiných tisků zas jakoby na diváka vydechla atmosféra raných grafik českého malíře Kamila Lhotáka.
Eeruneovy rozměrné postery však nejsou jen mrtvým grafickým tiskem. Eerune jim dává nový živý rozměr tím, že na ně umisťuje skutečné funkční hodiny. Včleněním reálných měřičů času do plochy grafického tisku tak vlastně umělec vytváří novou formu užitého umění, a to tam, kde by to málokdo čekal.
Samozřejmě, že Eeruneovy postery nepatří mezi nejlevnější, což by asi těžko kdo očekával. Nicméně vzhledem k originalitě a zajímavému tematickému i výtvarnému pojetí jejich cena není zase až tak příliš vysoká. Každé dílo je limitováno výtiskem v počtu dvaceti kusů a cena jednoho je přibližně 866 USD.